Методична скарбничка


"Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог 

уміло використовує всі можливості для розвитку 

особистості учня"


                                                      М. Ебнер-Ешенбах

Інтегрований урок у 1 класі 

Математика і трудове навчання

«Курочка Ряба запрошує»

Мета: Ознайомити учнів з утворенням чисел 11-20; закріпити вміння рахувати в межах 20; розвивати обчислювальні навички; виховувати старанність, охайність. Навчати дітей створювати вироби простої обємної форми способом витягування; закріплювати навички роботи з пластиліном; розвивати уяву, творче мислення, естетичні смаки; виховувати любов до природи.



Інтегрований урок 


 природознавство та трудове навчання 
3 клас

«Тварини лісу. Охорона лісу»

Тема: Формувати поняття про ліс; розширювати знання про тварин лісу своєї місцевості; розвивати спостережливість, уяву.
Вчити працювати з природним матеріалом; виховувати гуманне ставлення і любов до природи; прививати працьовитість.



                                     

 Урок природознавства


«Система кровообігу. Серце, його зміцнення»

Мета: Ознайомити учнів з органами кровообігу, їх функціями та значенням для організму людини; формувати уявлення про серцево-судинну систему; розвивати мислення, спостережливість, вміння аналізувати, узагальнювати; виховувати прагнення до вдосконалення свого організму; прививати прагнення до виконання фізичних вправ, що зміцнюють роботу серцевого мязу.


«Кругообіг води в природі»

Мета: Ознайомити учнів з кругообігом води у природі; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, вміння аналізувати і робити висновки; виховувати любов до природи та бережне ставлення до її багатств.



«Слова назви дії предметів»

Мета: Повторити і узагальнити знання учнів про вивчені частини мови; формувати вміння розпізнавати їх; підвищувати мовну культуру учнів; вчити співпрацювати; виховувати почуття відповідальності.




«Сонце – джерело світла і тепла»

Мета: формувати у дітей поняття про Сонце як небесну зірку; ознайомити учнів із значенням сонячного тепла і світла; вчити виконувати практичні роботи; пробуджувати інтерес до навколишнього світу; розвивати мислення, мовлення учнів; виховувати почуття любові до всього живого, доброту і людяність.


«Дванадцять місяців»

Мета: Розширити знання учнів про місяці та пори року; удосконалювати навички виразного читання; розвивати пам'ять, мислення, мовлення учнів; прививати любов і повагу до праці.






Тема уроку. Подарунки та сувеніри до Новорічних свят.  
                      Виготовлення  ялинкових іграшок з ниток.
Мета уроку:  навчити виготовляти новорічні іграшки з ниток;  
                          виготовити іграшку на основі помпона;
                          удосконалювати прийоми роботи з ножицями та
                          клеєм; розвивати конструкторські здібності, увагу,
                          пам'ять, дрібну моторику рук; прищеплювати почуття
                          смаку, навички охайності в роботі.








Велика буква у кличках тварин. Опис тварини.

Мета: формувати в учнів уміння розрізняти назву тварини та її кличку, писати   клички тварин з великої букви; закріпити знання дітей про правопис великої  букви в іменах, прізвищах, по батькові; розвивати зв’язне мовлення дітей; розширювати їх світогляд; виховувати любов до тварин, бажання спостерігати за ними.






















Тема уроку:  Звiрi восени

Мета уроку: ознайомити учнiв з життям звiрiв восени, зi змiнами, що 
   вiдбуваються в iх життi; вчити наводити приклади тварин, якi  
   змiнюють забарвлення хутра, готують запаси кормiв, готуються до
   зимовоi сплячки; розвивати спостережливiсть, умiння
   порiвнювати, узагальнювати; формувати навички охорони
   природи на прикладi звiрiв.
    




Г. Малик «Що для чого треба?»

                         
Мета уроку: Закріпити знання учнів про звукове значення букви  щ ;
                     формувати навички виразного читання; розвивати увагу,
                     мислення, мовлення; виховувати працьовитість, повагу                         для людей праці. 
                     
                         

























Немає коментарів:

Дописати коментар