Формальна та неформальна освіта



Чи я обрала долю,
А чи вона мене,
Чи то всевишня воля,
Яка не обмине.           
      Яка ніде не схибить,  
      Яка будує світ,    
       Що зрушить з місця глибу 
       Й навкруг розсипле цвіт.
Тепло свого серденька
Я дітям віддаю.
Для них я друга ненька.
Я щиро їх люблю.       
       Слухняних, галасливих,  
       Розумних, слабших – всіх.   
       Уперто й терпеливо      
       Я їх веду у світ.
У світ добра й любові
В безмежний світ буття.
Цей світ в єдинім слові
І зветься він – життя!

  •  Член районної творчої групи "Робота з батьками".
  •  Член районної творчої групи "Працюємо за В. Сухомлинським".
  • 2006 рік участь у районному конкурсі "Учитель року"            ( 1 місце ).
  • 2008 рік пройшла навчання в рамках реалізації програми "Школа як осередок розвитку громади".
  • 2016 рік участь у районному конкурсі "Учитель року"            ( 3 місце ).
  • Проведення відкритих уроків на рівні школи:   
Українська мова: читання (1 клас) "Що для чого треба?"         Природознавство (1 клас) "Як хліб на стіл прийшов"     Українська мова: читання (1 клас) "Дванадцять місяців" Українська мова (2 клас) "Велика буква в кличках тварин. Опис тварин"                                                               
Природознавство (2 клас) "Сонце -  джерело світла і тепла" Українська мова (2 клас) "Слова назви дій предметів"     Природознавство (2 клас) "Звірі восени"                              
Трудове навчання (3 клас) "Робота з текстильними волокнами та нитками. Виготовлення ялинкових іграшок"
 Природознавство (3 клас) "М'язи, їх значення та зміцнення" 
Природознавство (3 клас) "Кругообіг води у природі"
Літературнечитання (4клас) "Байка. Езоп "Двоє приятелів і ведмідь"                                          
 Природознавство (4 клас) "Ліс природне угруповання"     
Урок розвитку мовлення (4 клас) "Текст - розповідь "Калина символ України "
  • Відвідування уроків колег.
  • Участь у методичних семінарах:
- "Сучасний урок - спільна творчість учителя та учнів"
- "Нетрадиційні прийоми розвитку здібностей учнів на уроках"
- "Упровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освітнього простору"
  • Підвищення фахової кваліфікації.
  • Участь у методичних читаннях: 
- "До успіху стежками компетентності"
- "Педагогічні умови розвитку творчої активності учнів. Пошук оригінальних підходів до навчання"
  • Участь у тренінгових заняттях:
- "Наш портрет у промінчиках сонця"
- "Я - особистість"
























Немає коментарів:

Дописати коментар